isi masa lapang

mengisi masa lapang kini kembali. :D
liyana lagha lagi. haih. ape nk jd ni?! isk...

YOUR NAME?

Nur Liyana Jaafar

1. Honestly what color is your shirt?
erm, blue. but i'm wearing a pink sweater now. omg! pink? =p

2. Honestly, whats on your mind?

nothing. i just wanna sleep. sooo tired. :(

3. Honestly, what are you doing right now?
atas katil izy. supposed to be studying maths. but, comp lagi attractive. haih..lagha2! =p

4. Honestly, have you ever been in love?
yep.but a sad ending. hu hu hu.

5. Honestly, have you done something bad today?
makan nougat izzati punye b4 pegi klas. hi hi hi. =p

6. Honestly, do you watch disney channel?
why not? their movies are really cool wut? :D

7. Honestly, who is the last person you gayut to on the phone?
mira.

8. Honestly, are you jealous of somebody right now?
not really.erm. maybe yes.uwaa..

9. Honestly, what makes you mad most of the time?
annoying ppl.

10. Honestly, do you bite your nails?
of course not! =p

11. Honestly, do you want to see someone this very moment?
yep!my family! miss them sooo much!! :(

12. Honestly, do you have a friend you don't actually like?
those who are hypochrites, selfish bla3.

13. Honestly, are you in denial?
i'm not. and im glad for that :)

14. Honestly, do you like anyone?
haha..yep..much more of admire kot. =p are they d same?

15. Honestly, does anyone like you?
haha. how am i supposed to know? hihi..


5 comments:

izy said...

lyana! membuang mase lagik ke? tapi kan lyana..dari buat random survey camtu kan, baek ko buat soalan tagged tu haa! :p hehe.. or maybe hit your maths book! :p d 2nd one is a lot better choice tho..even tho cam sangat boring je.. :p hihi!

puteri bongsu said...

ko ade keja ke jwb soklan gni??
aduuss~~~

usen said...

seriously, r u that bored?
seriously, y is the comp more attractive?
seriously, do u admire sum1 rite now?

hehe....jgn mrh liyana...seriously, jgn mrh tau...=P

dangerousminds said...

honestly,mmg tak tau la nk ckp apa pasal survey tu..

honestly, baek study (haha)

honestly, saiful pun tak tau knp nk comment kat sini.

honestly,tu je nk ckp.ahaks

Liyana Jaafar said...

izy. aiya. katil ko sdap sgt. x seswai utk blaja. haha.

puteri bongsu. jwb soklan sevey tu kire keje la kan? =p

usen. seriously,yes i was very bored! seriously, the comp is far way attractive than my maths book! i dunno why. i jusy cant let go of my comp.hihi. =p & seriously, mybe i sort of admire someone rite now. heh. who knew?

dangerousminds. haha. honestly, mlm tu xleh nk jwb maths.nnti sila la ajr lagi! =p